ACTE Acció Tutorial

Accessibilitat

Inicio / Node / Accessibilitat

La Web de ACTE - Acció Tutorial ha estat dissenyada amb la intenció de ser accessible per a tothom. Entenem que una web és accessible per a tothom quan qualsevol persona, amb independència de les seves limitacions personals, les característiques del seu equip de navegació o l'entorn ambiental des d'on accedeix a la web, pot utilitzar i comprendre els continguts d'aquesta web.

Per aquest motiu hem utilitzat els estàndards que estableix el World Wide Web Consortium (W3C) i hem seguit les Directrius per a l'accessibilitat al contingut de pàgines web, versió 1.0 (versió catalana publicada a la Web de la Universitat de Barcelona).

Hem utilitzat XHTML per als continguts i la seva estructura, i CSS per a la presentació d'aquests continguts.

Per aconseguir una accessibilitat satisfactòria, la web s’ha ajustat a les directrius 1.0 WCAG. Aquestes directius marquen els punts que s’han de tenir en compte a l’hora de desenvolupar un lloc web de manera accessible.

Algunes de les funcionalitats adaptades son:

• Els documents de la Web utilitzen mides relatives per a les fonts. Això us permetrà ampliar o disminuir la mida de la font des del vostre navegador.
  • Les característiques visuals del portal (tipus de lletra, color de la font i fons, etc.) es defineixen a través del full d’estil, de manera que l’usuari ho pot ajustar a les seva preferència.
  • Si un usuari accedeix al portal amb un navegador que no suporta el ful d’estil, no serà un problema, ja que es pot accedir a tots els continguts amb els CSS desactivat.
  • Hi ha un bon etiquetatge en HTML (títols, llistes, imatges...), de manera que estructura i jerarquitza el contingut de la pàgina, facilitant la comprensió amb el full d’estils desactivat.

Així doncs, es declara que la pàgina ACTE – Acció Tutorial conforma les Directrius per a l'accessibilitat al contingut de pàgines web, versió 1.0 amb nivell A.

Si teniu problemes per navegar per alguna pàgina, siusplau feu-nos arribar els vostres comentaris.

Encuesta sobre tutorías

Responde seis preguntas y ayúdanos a mejorar las tutorías.

enquesta