ACTE Acció Tutorial

Cinquena convocatòria d'avaluació d'una assignatura

Inici / ACTE Tutor / Suport / Necessitats especifiques / Cinquena convocatòria d'avaluació d'una assignatura

És la gestió administrativa que es realitza quan un estudiant s'acull a la previsió de la normativa de permanència per sol·licitar la concessió d'una cinquena convocatòria extraordinària per a una assignatura determinada.

L'estudiant ha de fer el tràmit al PIE durant els quinze dies posteriors a la data de publicació definitiva de les qualificacions.