ACTE Acció Tutorial

Com orientar a un estudiant esportista d'alt nivell?

Inici / ACTE Tutor / Suport / Necessitats especifiques / Com orientar a un estudiant esportista d'alt nivell?

El tutor ajuda a l'esportista universitari d'alt nivell a compatibilitzar la seva activitat esportiva amb la seva activitat acadèmica, impulsant l'accés, seguiment i finalització dels seus estudis universitaris.

L'alumnat que s'acull al rograma de suport a esportistes d'alt nivell disposa d'un servei de tutoria personalitzada, per part de professorat de la Universitat del mateix estudi de l'alumne. La persona que realitza la tutoria li ajudarà a planificar i adequar el seu calendari acadèmic [pràctiques, activitats docents, exàmens] amb el seu calendari esportiu [entrenaments, concentracions, competicions], de manera que podrà obtenir el màxim rendiment d'ambdues activitats.

Consulta'l aquí