Oferta de mobilitat

Inici / ACTE Tutor / Consultes / Oferta de mobilitat

La UPF posa a l'abast dels estudiants la possibilitat de realitzar part de les seves activitats acadèmiques en universitats estrangeres mitjançant els programes d'intercanvi, que són una manera de contribuir a les relacions entre institucions universitàries d'arreu.

Quina oferta de mobilitat nacional i internacional hi ha?

Es distingeixen tres grans convenis segons el seu àmbit: SICUE (àmbit espanyol), Erasmus acadèmic (àmbit europeu) i Erasmus pràctiques (àmbit europeu) i conveni bilateral (resta del món).

• Oficina de Mobilitat i Acollida (OMA) , edifici Jaume I del (campus de la Ciutadella) i edifici Tànger (campus de la comunicació)
  • Web Estudiar a Fora

Quins altres programes de mobilitat hi ha?

Aquesta pàgina de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya conté més informació sobre programes de pràctiques i beques per estudiar a l'estranger.

Els estudiants també poden consultar la pàgina de la UPF dedicada a l'Erasmus pràctiques on trobaran més recursos per escollir la seva pràctica.