Per a màsters i doctorats

Inici / ACTE Tutor / Consultes / Per a màsters i doctorats

Beques i ajuts per a estudiants de màster i doctorat

Per realitzar els seus estuids, els estudiants de màster o doctorat poden sol·licitar les següents beques:

Aquesta convocatòria de beques constitueix un dels instruments que contribueixen de forma més eficaç a fer possible el principi d'igualtat d'oportunitats. Dirigida als estudiants que estiguin cursant o vagin a cursar estudis universitaris de qualsevol titulació homologada i que no estiguin en possessió de cap títol.

Programa que otorga 30 ajuts de 2000€ a descomptar de la matrícula per a estudiants de màsters de la UPF.

Convocatòria que té per objecte oferir ajudes per promoure la formació en programes de doctorat de solvència formativa e investigadora per aquells que desitjin orientar la seva activitat professional cap a la docència universitària y la investigació.

Les ajudes tenen com a objectiu la formació de doctors mitjançant el finançament de contractes laborals, sota la modalitat de contracte predoctoral, del personal investigador en formació en centres de R + D, que desitgin realitzar una tesi doctoral associada a un projecte d'investigació finançat pel subprograma de Projectes d'Investigació Fonamental del Ministeri d'Economia i Competitivita

més informació