Per a estudis de grau

Inici / ACTE Tutor / Consultes / Per a estudis de grau

Beques i ajuts per a estudiants de grau

Per realitzar els seus estudis, els estudiants de grau poden sol·licitar les següents beques:

Beques destinades a facilitar que els alumnes d'últim curs d'estudis de llicenciatura i grau i primer curs de màster puguin col·laborar en diferents departamensts universitaris desenvolupant tasques d'investigació vinculades als estudis que estan cursant, en règim de compatibilitat amb els estudis que cursen.

Aquesta convocatòria de beques constitueix un dels instruments que contribueixen de forma més eficaç a fer possible el principi d'igualtat d'oportunitats. Dirigida als estudiants que estiguin cursant o vagin a cursar estudis universitaris de qualsevol titulació homologada i que no estiguin en possessió de cap títol.

Aquesta beca permet obtenir una acreditació del tram de renda familiar i/o d'una beca Equitat per a la minoració dels preus dels crèdits per a estudiants matriculats en alguna de les universitats/centres catalanes.

Beques per a estudis universitaris (inclosos màsters) dirigides a estudiants del País Basc que vulguin realitzar els estudis fora de la seva comunitat.

més informació